Photogen.lu Forum
Portal Registrierung Mitgliederliste Teammitglieder Suche Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

Photogen.lu Forum » Support » Foto-Techniken » Street » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | Thema zu Favoriten hinzufügen
Thema ist geschlossen
Zum Ende der Seite springen Street  
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
paulwagner paulwagner ist männlich
Eroberer


Dabei seit: 19.01.2007
Beiträge: 59
Herkunft: Doheem

Street Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ech hun zimlech loscht ob Strooss ze goen an e puer Photo'en ze man. Mais leider trauen ech mech net well d'Léit direkt agessiv ginn an mat de Flicen drohen.
Ech hun schon wierklech schlecht Erfaarunge gemaach.

Ass mein Apparat vleit ze obfälleg (400D + BG + 17-85 + GeLi) ?


Wéi kann ech mech mei onobfälleg verhaalen an wei sinn iwerhaapt d'Rechter mat de Photo'en ?

Ass et net sou dat wann et vir e kenschtlechen Zweck geduet ass dat een dann Photo'en vun de Léit ka mer ? An souwiesou däerf een dach Menschen an enger Versammlung photographéiren !, oder ?
09.04.2007 14:21 paulwagner ist offline E-Mail an paulwagner senden Beiträge von paulwagner suchen Nehmen Sie paulwagner in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von paulwagner anzeigen
-Laurent-
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hmm jo du bas ze opfaelesch mat dem equipement !

net winnst der greisst oder sou, mee ganz einfach winnst der brennweit unglücklich , mat engem tele kinns du 3 mol sou weit wech stoen an sie giffen dech mol net bemierken wanns de se knips daat huet puer fierdeeler, zb mei spontan fotoen, mei zeit fier fortzelaafen, sie kennen dech net unbrellen an sie wessen net emmer das du sie unviseiers vuque dadd den tele jo zimlesch ob alles gericht kann sin

ech hun dann och emmer nach eng 2t cf kaart greffbereet mat puer harmlosen fotoen dei dann extrem schnell gewiesselt gett wanns de beweisen misst das de se net geknipst hues sou machen ech daat och emmer op platzen wou security leeft an sou ...

mat der rechtlecher sach ass sou eng sach mengen dadd een op oeffentlechen platzen fotoen machen duerf mee sin mer net secher hmm

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von -Laurent- am 09.04.2007 14:45.

09.04.2007 14:44
paulwagner paulwagner ist männlich
Eroberer


Dabei seit: 19.01.2007
Beiträge: 59
Herkunft: Doheem

Themenstarter Thema begonnen von paulwagner
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Hm dat mamm fortlaafen a mat der zweeter CF kaart kléngt jo no extrem Sport ^^.

Ech hu mol guer net un en Tele geduet, ech méngen dat ass d'Léisung. Da kommen ech wuel nie laanscht en Tele Objectiv.
09.04.2007 15:27 paulwagner ist offline E-Mail an paulwagner senden Beiträge von paulwagner suchen Nehmen Sie paulwagner in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von paulwagner anzeigen
Tiramisu
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Hallo!

Als mit den Rechten kenn ich mich nicht aus. Da kann ich also nicht weiterhelfen!

Was ich nur Schade finde: Reportage ist für mich die Kunst ein Geschehen so darzustellen dass man meint man wäre mittendrin. Ein Tele vergrössert nicht nur die Distanz Photograph-Motif sondern auch die Distanz Betrachter-Bildinhalt. Nicht umsonst ist ein 50 oder 60 mm das standart Reportageobjektif da es dem menschlichen Blickwinkel ziemlich nahekommt.

Schwieriger ist es...ja..klar.. aber liegt denn nicht gerade darin die Kunst einer gelungenen Reportage ? Ich würde meinen Umgang mit den Menschen verbessern anstatt mich noch weiter zu entfernen und das Objektif zu wechseln. Es gibt für alles eine einfache und eine meistens bessere Lösung.

Ausserdem ist für meinen Geschmack der Respekt auch grösser wenn man sich direkt mit einer Person befasst anstatt sie rücklings abzulichten und 'weg zu rennen' wie das hier angedeutet wird. Wegen solchen Verhaltensweisen wurden die Gesetze wahrscheinlich erst recht aufs Papier gebracht und kann der Reportage nur schaden!

Klar: es gibt auch Fälle in denen es wirklich nicht anders geht als ein Tele zu nehmen doch dann sollte die Ursache eine andere sein als: ich vermeide den direkten Menschenkontakt da ich Angst habe an ihren Antworten zu scheitern! Verweigern die Leute die Aufnahme, so ist es ihr gutes Recht! Und sie jetzt mit 'nem tele abzulichten und wegzurennen: gerade dies verletzt die Rechte der Person!!!

Robert Capa sagte mal so was wie: ist das Photo schlecht wars du nicht nahe genug ran... Naja..mus nicht sein... Doch irgendwo hat er schon Recht der Mann !
09.04.2007 15:32
Masterpii Masterpii ist männlich
Doppel-As


Dabei seit: 29.11.2005
Beiträge: 139
Herkunft: Hunsdorf

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Jo, daat mat der 2. CF maachen ech och emmer, an wei den Laurent och schon soot, mat dem teleobjektiv. Wann ech Street Pics maachen hun ech emmer mein 55-200 mm drop, dei greisst opleisung souwiesou dann kanns de se herno nach emmer bessen zurecht schneiden!
Mat den Rechter, den Canon huet firum kuerzen en Thread opgemaach mat den Fotorechter iwwert Pics wou leit (street) betrefft: Fotorecht!!

@paulwagner: En Teleobjektiv as schon eng praktesch Saach, an ech kann der soen, dass et sech wirklech lount!! Ech hun seit 1 Mount och en Tele (vum gloda ofkaaf) an ech sin wirklech zefridden dass ech daat kaaf hun!!!

__________________
Es gibt 2 Arten von Freunden. Die einen sind käuflich, die andern sind unbezahlbar!!!

Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert, zum letzten Mal von Masterpii am 09.04.2007 15:35.

09.04.2007 15:33 Masterpii ist offline E-Mail an Masterpii senden Homepage von Masterpii Beiträge von Masterpii suchen Nehmen Sie Masterpii in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Masterpii in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Masterpii anzeigen
paulwagner paulwagner ist männlich
Eroberer


Dabei seit: 19.01.2007
Beiträge: 59
Herkunft: Doheem

Themenstarter Thema begonnen von paulwagner
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

@Tiramisu : so hab ich es mier ja auch vorgestellt, aber wenn es halt anders nicht geht. Ich meine die Menschen von heute sind nur noch von Rechten und Verboten umzingelt, da stellt sich doch die Frage : Kann man überhaupt noch etwas Fotographieren ohne sich im nachhinein über die Rechte zu fragen? Es geht halt nicht anders, da die Leute immer nur auf ihre Rechte pochen, besonders hier in Luxemburg !!!!!!!

@Masterpii : ech gesinn an dat ech laanscht en Tele net wärd kommen. Leider ass am Moment dem heiten seng Keess net ganz gefëllt smile
09.04.2007 15:47 paulwagner ist offline E-Mail an paulwagner senden Beiträge von paulwagner suchen Nehmen Sie paulwagner in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von paulwagner anzeigen
-Laurent-
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hmm tiramisu ech hun zwar d erfahrung gemeet dadd een mat engem tele mei een flotten streetlife micht wei wann een mat den leit interageiert

oder bas du wirklesch spontan wanns du wees dadd een eng foto vun dir micht?

also wann iergendeen delpes wei ech, mech lo giff op der stroos oflichten an hien giff 2 meter vun mech wechstoen giff ech gewass net sou spontan sin wei wann en op 20 meter ass an ech en net mol gesin...
10.04.2007 14:13
paulwagner paulwagner ist männlich
Eroberer


Dabei seit: 19.01.2007
Beiträge: 59
Herkunft: Doheem

Themenstarter Thema begonnen von paulwagner
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Hm ech méngen et geet net wanns de lo mat engem monster objectiv duerch d'stroos leefs an dann photo'e mess.

Ech dénken dat ee mat enger klénger Leica scho guer net obfällt. Du muss sou onobfälleg wei méiglech sinn an dech an Mass eraversetzen. Da misst dat och klappen.

Well dei schéinsten Street-Photo'en fannen ech sinn nach emmer déi déi vun no'em geholl si ginn.
10.04.2007 16:37 paulwagner ist offline E-Mail an paulwagner senden Beiträge von paulwagner suchen Nehmen Sie paulwagner in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von paulwagner anzeigen
Knolles
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

also, ëch geif soën, sou spontan kann éen daat nët soën,
wei éen Objektiv éen soll - kann oder muss drop schrauwen, fir Street.

kënnt nämlëch ëmmer op d'Situatioun un .

mat dengem 17-85 x cropfaktor bas du eigentlech schon ganz gudd drun,

ëch fir mein Déel laafen narwëll ganz gären duerch eng Staat an maachen einfach éent Objektiv drop an daat muss dann passen !!
Meng lëtzt Streets sin zB. mam 85 ! gemaach gin (opgepasst. Vollformat !! )
daat as , zesummen mat dem 28-70 L meng Lieblengslëns !

nat. huet éen bei Vollformat, (an dei Cam mat déenen Lënsen fällt jo nach mei op , leider !! ) also, huet éen ëmmer d'Meiglechkéet, vill un enger Foto ze schneiden, resp. ze vergreisseren !!

Iwwer d'Rechter vun Fotoën schwätzen ëch lo leiwer nët.
Wat éen duerf an waat nët, daat as nämlech guer nët egal.

Mais, éent nach, nët nëmmen Street as - gefeierlech - , och - Gebeier - sin net all erlaabt ze fotografeieren !! also, vun dohir !!
10.04.2007 17:18
Masterpii Masterpii ist männlich
Doppel-As


Dabei seit: 29.11.2005
Beiträge: 139
Herkunft: Hunsdorf

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Also ech hun eigentlech na nie schlecht erfahrung gemaach!! Mee ech hun och reischt fir d'Eischt hei zu Liechtenstein Street Pics gemaach, ei wou gemierkt hun dass ech eng Foto gemaach hun, wann se eppes gesot hun, daat war bis lo reischt een, den huet gefrot: " is es guat geworda?!" Mengen dei huelen daat mei op dei liicht Scheler hei... Oder ech hat gleck dass ech net un den falschen gerooden sin!!

__________________
Es gibt 2 Arten von Freunden. Die einen sind käuflich, die andern sind unbezahlbar!!!
10.04.2007 18:35 Masterpii ist offline E-Mail an Masterpii senden Homepage von Masterpii Beiträge von Masterpii suchen Nehmen Sie Masterpii in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Masterpii in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Masterpii anzeigen
CK
Eroberer


Dabei seit: 27.01.2006
Beiträge: 69

RE: Street Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von paulwagner
Ech hun zimlech loscht ob Strooss ze goen an e puer Photo'en ze man. Mais leider trauen ech mech net well d'Léit direkt agessiv ginn an mat de Flicen drohen.


Daat kënnt vlaicht dohir dass d'Leit net wellen dass de Fotoën vun hinnen mechs, an vlaicht solls de déi Wënsch respektéieren.


Zitat:
Wéi kann ech mech mei onobfälleg verhaalen an wei sinn iwerhaapt d'Rechter mat de Photo'en ?


Ech gesin d'Saach esou: just wells de eppes machen duerfs heescht net dass de eppes machen solls. Domat well ech soën, och wann et komplett legaal wiir (ech kennen d'Gesetzer hei zu Lëtzebuerg net), sou get et och ongeschriwen Normen déi een zumindest versichen soll anzehaalen. Fir mech gehéiert dozou dass een freet éier een eng "Street" Foto mecht vun engem deen daat net erwaart, an schon guer net sech verstoppt (hannert engem groussem Zoom, etc.) fir eng Foto ze machen.
10.04.2007 18:54 CK ist offline E-Mail an CK senden Beiträge von CK suchen Nehmen Sie CK in Ihre Freundesliste auf
Masterpii Masterpii ist männlich
Doppel-As


Dabei seit: 29.11.2005
Beiträge: 139
Herkunft: Hunsdorf

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

@CK, wann een een freet iert een eng Street Foto mescht, dann as et net mei daat nämlecht, well dann verhällt den sech net sou, wei wann een et einfach spontan mescht ouni ze froen!!!

__________________
Es gibt 2 Arten von Freunden. Die einen sind käuflich, die andern sind unbezahlbar!!!
10.04.2007 19:37 Masterpii ist offline E-Mail an Masterpii senden Homepage von Masterpii Beiträge von Masterpii suchen Nehmen Sie Masterpii in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Masterpii in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Masterpii anzeigen
CK
Eroberer


Dabei seit: 27.01.2006
Beiträge: 69

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Original von Masterpii
@CK, wann een een freet iert een eng Street Foto mescht, dann as et net mei daat nämlecht, well dann verhällt den sech net sou, wei wann een et einfach spontan mescht ouni ze froen!!!


Daat ass mer duerchaus bewosst. smile
10.04.2007 19:41 CK ist offline E-Mail an CK senden Beiträge von CK suchen Nehmen Sie CK in Ihre Freundesliste auf
Alphonse_M
Mitglied


Dabei seit: 11.02.2007
Beiträge: 31

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Do kann ech dem CK nemme recht ginn. Ech gesinn d'Saach nämlecht. Wann ech sou Saachen maachen dann froen ech d'Leit dono op se dermat averstaane sinn an erklären hinnen wat ech mat der Foto maan. Et geet net emmer em d'Gesetzer mee och em Respekt virun deene Leit déi een knipst menger Meenung no. Vu que dass ech selwer net zefridde sinn mat der Idee dass een mech fotograféiert an mech mol net freet op en se dierft fier watochemmer gebrauchen. Alles Andere reckelt fier mech direkt an e schlecht Liicht (metaphoresch gespraach naischt vun der Beliichtung hier).
11.04.2007 11:54 Alphonse_M ist offline E-Mail an Alphonse_M senden Beiträge von Alphonse_M suchen Nehmen Sie Alphonse_M in Ihre Freundesliste auf
Masterpii Masterpii ist männlich
Doppel-As


Dabei seit: 29.11.2005
Beiträge: 139
Herkunft: Hunsdorf

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Du frees duerno, den CK freet firdrun!

__________________
Es gibt 2 Arten von Freunden. Die einen sind käuflich, die andern sind unbezahlbar!!!
11.04.2007 13:04 Masterpii ist offline E-Mail an Masterpii senden Homepage von Masterpii Beiträge von Masterpii suchen Nehmen Sie Masterpii in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Masterpii in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Masterpii anzeigen
paulwagner paulwagner ist männlich
Eroberer


Dabei seit: 19.01.2007
Beiträge: 59
Herkunft: Doheem

Themenstarter Thema begonnen von paulwagner
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

ass och e groussen ennerscheed
11.04.2007 18:26 paulwagner ist offline E-Mail an paulwagner senden Beiträge von paulwagner suchen Nehmen Sie paulwagner in Ihre Freundesliste auf MSN Passport-Profil von paulwagner anzeigen
Masterpii Masterpii ist männlich
Doppel-As


Dabei seit: 29.11.2005
Beiträge: 139
Herkunft: Hunsdorf

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Dann fannen ech daat duerno froen weinstens besser!! Dann as Foto mei spontan, an du hues weinstens den iwwerraschungseffekt dran! Am schlemsten Fall keint en jo emmer nach nee soen, mee mengen et as vill ze vill Risiko dran een ze froen, du wees nämlech nie wei dei jeneg Persoun sech verhällt, an ech wel net Risiko angoen eng d'Schness ze kreien oder soss iegendeppes!!

__________________
Es gibt 2 Arten von Freunden. Die einen sind käuflich, die andern sind unbezahlbar!!!
11.04.2007 18:52 Masterpii ist offline E-Mail an Masterpii senden Homepage von Masterpii Beiträge von Masterpii suchen Nehmen Sie Masterpii in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Masterpii in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Masterpii anzeigen
Alphonse_M
Mitglied


Dabei seit: 11.02.2007
Beiträge: 31

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Also ech hun et nach ni probéiert well ech reicht d'läscht woch meng SLR krut an ech hun nach bislo keng Fotoen an deem Genre gemaach. Et ass net sou main Stil ausser ech begéinen aaner Leit vu PG :-) Ech kann also lo net soen wéi dat an der Moyenne klappt fier dono ze froen mee ech ka mer fierstellen dass wanns de fein frees an du bidds am Fall vun enger negativer Äntwert einfach un fier se direkt ze läschen an deejéinegen kuckt der no beim Läschen dass dann guer kee Grond zuer Opreegung ass. Ausser natierlech du treffs op en Choleriker mee dofier kann ech och naischt. Also wéi gesoot, theoretesch dierft dat kee grousse Probleem sinn.
11.04.2007 19:22 Alphonse_M ist offline E-Mail an Alphonse_M senden Beiträge von Alphonse_M suchen Nehmen Sie Alphonse_M in Ihre Freundesliste auf
Tiramisu
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hi !

Ich glaube ich habe da was falsch verstanden. Ich glaube meine Aussage trifft eher auf die reinrassige Reportage zu als auf das was ihr street nennt. Tut mir leid !

@Laurent: ja und nein! Erstens kommt es darauf an wie du mit den Leuten umgehst. Die Rolle eines Dirigenten ist auch sein Orchester so zu 'steuern' das es harmoniert und gut klingt obwohl es eingeübt ist. Anderes Beispiel: ein Portrait: die besten Portraits sehen meist nicht verkrampft gestellt aus und doch sind sie aufs feinste Detail vorausgeplant. .... Klar: auf der Strasse gibt es Situationen und einzigartige Momente die man auf Anfrage nie so hinkriegen würde. Stimmt. Deshalb ja und nein Augenzwinkern

Und Knolles geb ich auch Recht wenn er sagt man kann nicht im Voraus wissen welches Objektif aufschrauben. Oft spielt die Perspektive doch eine grosse Rolle für die gekonnte Umsetzung der Bildidee so das oft auch das Tele seine Vorteile hat. Ich hab's zB noch nie geschafft eine Taube aus 10cm Abstand zu fofografieren...

Meine Meinung: jeder sollte wissen was im richtigen Augenblick die richtige Wahl ist! Es gibt (fast) kein 1x1 in der Fotografie smile und das erlernt sich nur mit der Zeit, viel Ubung, einigen Fehltritten und Erfahrung...

Mit den Rechten: fragen ist immer gut. Ob nacher oder vorher, das kommt auch wieder auf die Situation an würde ich sagen ...

mfg
13.04.2007 13:05
Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Thema ist geschlossen
Photogen.lu Forum » Support » Foto-Techniken » Street

Powered by Burning Board 2.2.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH