Photogen.lu Forum
Portal Registrierung Mitgliederliste Teammitglieder Suche Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

Photogen.lu Forum » Allgemeng » [Foto] Rendez-vous » Mellerdall (la ptite suisse) » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | Thema zu Favoriten hinzufügen
Thema ist geschlossen
Zum Ende der Seite springen Mellerdall (la ptite suisse)  
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Carpe_DieM
unregistriert
Mellerdall (la ptite suisse) Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Wéi dir warscheinlech wesst huet ons land en puer wahnsinneg schein ecken. Mais et gin awer emmer rem gebieter dei komplett erausstiechen. Eng plaaz / régioun déi mir extrem gudd gefaellt ass d'mellerdall. Sichen no leit déi giffen mat mir ivert den w-e (also 23 oder 24/07) dohinner fueren. Mir kinnten dat z.b. mat enger gudder friess verbannen oder wat wees ech. Wéi gesot am mellerdall sin all genre vun schéinen motiven. Wasser, landschaften, sonnenennergang, kleng kanner déi d'natur entdecken und und und... an d'wieder soll anscheinend och mat spillen.

Also if interested post here
18.07.2006 10:14
Mojoo
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Du kanns däin Béitrag jo och nach bei "Meetings" setzen.

Et sin nämlech vill Léit dei net an den Forum liesen kommen, well se net dermadder eenz gin oder aus soss welchen Grënn. Ass just een Rotschloo vun mir, vläicht kommen doduercher puer Léit mei smile

Ech kann leider net mat an den Mellerdall goen.
18.07.2006 11:09
-Laurent-
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

ech giff demnowei matgoen
wisst nemmen net wei dohinner kommen ^^
18.07.2006 22:26
Carpe_DieM
unregistriert
kP Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Wann mir ons irgendwou kinnten treffen kinnten mer och zesummen dohinner fueren ...dat waer keen thema. email op
tom.ewert@gmail.com
19.07.2006 09:03
-Laurent-
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

hun daat lo voll vercheckt
naja eigentlech schued
fleit eng aner keier
23.07.2006 11:54
Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Thema ist geschlossen
Photogen.lu Forum » Allgemeng » [Foto] Rendez-vous » Mellerdall (la ptite suisse)

Powered by Burning Board 2.2.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH