Photogen.lu Forum
Portal Registrierung Mitgliederliste Teammitglieder Suche Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

Photogen.lu Forum » Offtopic » Allgemeng OT » Sichen maquilleuse / visagistin » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | Thema zu Favoriten hinzufügen
Thema ist geschlossen
Zum Ende der Seite springen Sichen maquilleuse / visagistin  
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
TomEwert
Doppel-As


Dabei seit: 21.12.2006
Beiträge: 107

Sichen maquilleuse / visagistin Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Salut den Tom hei smile

majo en puer vun ierch missten mech jo awer an der Teschenzeit kennen smile an elo wenden ech mech un all d'PG useren.

Ech sichen hei zu Lux. emmer rem no enger gudder maquilleuse an visagistin fir meng shootings. Ech hun an naechster Zeit eng ganz retsch méi opwaennreich shootings geplangt an sichen an deem kontext eng KOMPETENT an ZOUVERLAESSEG persoun déi mir bei den shootings mat hiirem Wessen an Saachen Maquillage et al. un der Seit steet. Wichtig sin mir virun allem d'léift fir den détail, puenktlechkeet an d'léift fir daat waat se maan. Ivert méiglech onkaeschten léisst sech natiirlech schwetzen, an gudd arbescht soll jo och belount gin.

Wann dir eng persoun kennt déi denen heiten kritierien entsprecht sot mir w.e.g per pn bescheed. merci (die Zeit drängt smile ) )

__________________
Hier sollte jetzt etwas unglaublich geistreiches stehen ... tut es aber nicht Augenzwinkern
11.08.2008 16:16 TomEwert ist offline E-Mail an TomEwert senden Beiträge von TomEwert suchen Nehmen Sie TomEwert in Ihre Freundesliste auf
Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Thema ist geschlossen
Photogen.lu Forum » Offtopic » Allgemeng OT » Sichen maquilleuse / visagistin

Powered by Burning Board 2.2.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH